Gå til innhold

Lillian. For gammeldags...eller fint?


Moon and starlight

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt litt paa det navnet og synes det er ganske soett...

Til daglig kunne man brukt Lilly som kallenavn. Jeg har alltid likt Lilly, men synes liksom ikke det passer som "ordentlig" navn, saa Lillian kunne kanskje vaert et alternativ. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med Lilly Anne? Det er et kjempefint navn! Jeg er ingen fan av kallenavn, så jeg ville kalt henne Lilly om det er det navnet man skal bruke på henne til daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo et pent navn.

kjenner flere som heter det men alle er rundt 35 så det var vel skikkelig poppis på børjan av 70 tallet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns Lillian er ett kjempefint navn, det minner meg om den kjempe kjempe snille tanta mi=)

Hvis du egentlig vil kalle barnet ditt Lilly, syns jeg du skal gjøre det, for jeg syns Lilly er kjempe fint!

(Enda finere hvis du skriver det Lily syns jeg..)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillian er jeg ikke så veldig glad i.. Men det er jo hver sin smak...

 

Synes også som de over at hvis du vil kalle hun Lily så gir du hun navnet Lily;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er Lilly du liker, så synes jeg du skal kalle henne det. Ingen vits i at velge et navn du likevel ikke kommer til å bruke. Dessuten så er Lilly mye finere enn Lillian, som ikke er fint i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Syns nok Lilly er finere enn Lillian! Ikke noe galt i å bruke Lilly til navn... Er ikke over skyene glad i Lilly heller, men det er helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillian er et fint navn!! med det er også Lilly. Fint at det ikke er et poppis-navn for det er sååååååå kjedli!:):) fint navn ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg heter Lillian og har alltid vært fornøyd med navnet mitt ; )

Det er faktisk ikke så mange som heter det. Har iallefall ikke møtt så mange på min ferd fra skole til jobb.

Synes også Lilly er veldig fint. Blir av og til kalt det av venner, men pga at etternavnet også begynner på Li. Har ett ganske så velklingende og spesielt navn skjønner du :-)

 

Får jeg ei datter (er snart 6 uker på vei) håper jeg min samboer og jeg blir enig om Mali. Det har jeg forelsket meg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...