Gå til innhold

Er du her, kibimor og englejenta?


*lillaki*

Anbefalte innlegg

Vil gjerne ha kontakt med deg, hvis du fremdeles er her inne... Du vet hvem jeg er... Jeg er søstra til Silje, som er samboer med Gunnar, på Skarbø.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ganske sikker på at mamma _til _engelen_Johanna er Kibi så du har allerede fått tak i henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en til som har en englejente som heter Johanna, så tror ikke det er kibi. Men jeg skal sende Kibi en beskjed og si at det er noen som spør etter henne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en tur innom etter å ha fått en melding fra C79. Jeg har tatt en liten pause fra Bim, det ble litt mye for meg med alle disse nurkene..måtte være litt egoistisk der en stund..

 

Men jeg er her selvsagt når noen "trenger" meg!! Hvordan går det med dere Lillaki? Har tenkt så utrolig mye på dere!!!

 

Jeg har jo vært der, jeg er "der "hver eneste dag. Har man født sitt elskede barn i en endeløs, og nådeløs stillhet, så er man strengt tatt "der" resten av livet.. Selv om det, forhåpentligvis, blir lettere å leve med etterhvert..

 

Er det noe jeg kan gjøre for dere?

 

STOR klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at du "unngår" å være inne på BIM så mye som mulig. Selv så har jeg kun gått inn på denne temasiden "Vi mistet...". Men etter at jeg meldte meg inn på "englesiden" så har jeg det jeg "trenger" der. Og jeg fant deg jo der inne, så da er det jo unødvendig å "rote rundt" her inne lenger.

 

Var inne på "BiMtreff Møre og Romsdal" for å fortelle BiM-gjengen i Ålesund hva som har skjedd. Jeg var på 3 møter, var det vel, før dette skjedde. Hadde jo tenkt å fortsette å møte så lenge jeg befant meg på de trakter.

 

Ser deg på "englesiden"

 

klem fra meg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...