Gå til innhold

Når man går fra 4 - 6 mnd mat...

Anbefalte innlegg

Skrevet

F.eks middag.Går man fra et helt glass med 4 mnd middag og til et helt med 6 mnd middag?

Eller trapper man opp med 2-3 skjeer såmm man gjør når man introduserer maten?

Går man f.eks et glass med 4 mnd middag først og et par skjeer i tillegg av den nye maten eller?

Samme med grøt.Går man fra en hel porsjon med en grøt til en aen,eller må man trappe opp?Og trapper man opp med å gi litt av hver sort eller kutter man den ene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bytta bare ut jeg, på samme måte som hvis du skulle gitt en ny smak på samme alderstrinn:) Men 6 mnd glassene er jo ofte større enn 4 mnd glassene, så et helt glass kan plutselig bli for mye:)

Skrevet

Det var ikke lenge jeg ga min sønn 4 mnd glassene, men da jeg gikk over til 6 mnd glassene ga jeg først ett halv glass ett par uker (Han fikk da mme i tillegg) Nå spiser han ett helt glass og kunne gjerne spist mere om han hadde fått tilbudt det. Han får bare vann i tillegg. Han er snart 7 mnd nå, og jeg kunne tenkt meg og begynne med 8 mnd glassene for at han skal få mere middag, For han elsker middag, kan jeg gi han 8 mnd tro? Det er jo klumper i den, men han har jo to tenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...