Gå til innhold

Hva syns dere?


Happiness♡*en jente&en gutt*

Anbefalte innlegg

Datteren min hadde vært på overnatting hos ei i bhg for ca 3mndr siden. Hun sa hun hadde fått en genser der, og jeg hørte ingen ting mer om at de skulle ha den tilbake. Trodde derfor hun hadde fått den + at jeg var gravid og litt utafor. I går ble jeg spurt etter den genseren, en helt vanlig genser fra hm. Jeg aner ikke hvor den er siden vi for en stund siden ryddet i vinterklærne og ga noe at det til fretex, det andre på loftet. Om jeg har vært så uheldig å ha gitt den til fretex, syns dere jeg burde kjøpe ny? Evnt gi de penger? Må vel opp på loftet en tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å forklare situasjonen og spørre om du kan gjøre opp? Jeg ville nok leita både høyt og lavt for å finne den først. Det er jo litt flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg... Jeg hadde erstattet genseren om den ikke ble funnet. Jeg hadde til å begynne med ringt og spurt moren hvsi datteren min hadde kommet hjem og sagt hun hadde fått den... Ikke pepper til deg altså, men barn sier ofte mye rart ;-) vet jo ikke hvor gammel di jente er da, men.

 

lykke til med leitinga! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er flaut, men syns det er merkelig å komme etter 3mndr å spørre... jeg var høygravid og helt utafor da dette skjedde så jeg hadde glemt det til i går... men skal nå erstatte den om jeg ikke finner den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant det, men som nevnt over så var jeg omtrent bare i stand til å stå opp av senga. har hvertfall lært litt og skal huske å få det avklsrt og evnt takke neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En genser fra hm koster jo ikke allverdens (70 kr ca, vel, hvis det var en vanlig bomullsgenser) Tror bare jeg hadde gått å kjøpt en ny en istedet for å lete huset/loftet rundt etter den andre! Så hadde jeg beklaget til de andre foreldrene, og forklart at jeg ikke var helt oppegående da datteren min lånte den, så forstår de helt sikkert det! Alle kan jo glemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...