Gå til innhold

Hvit brud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farge har dere på kjolen? Syns de fleste kjolene er i ivory, champagne e.l.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fargen på min kjole heter gold, men jeg vil kanskje si at den er me champagne. Jeg passa rett og slett ikke i helt hvit kjole, så det valget var enkelt.

Skrevet

Min kjole er champagnefarget. Da jeg prøvde kjole, syntes jeg de fleste var i en eller annen variant av kremhvit. Det var en jente der samtidig som meg som gjerne ville ha en kritthvit kjole. Det viste seg vanskelig.

Skrevet

Min er Diamond White - helt hvit mao

Skrevet

Planen var at min kjole skulle være ivory. Men da den kom forrige uke, kom den i feil farge! Den var kritthvit! Kjolen er helt nydelig og sitter som støpt til meg, men hva hjelper det når de leverer i feil farge.

Skal gifte meg den 15 juli, så nå jobbes det på spreng for å få hit en ny kjole i rett farge. Jeg er så lys i huden og hvitt blir derfor veldig hardt liksom. Brudepikekjolen kom i ivory da.

Håpet mitt er at de rekker å ordne en ny, viss ikke blir jeg hvit brud og må ut å kjøpe ny brudepikekjole. Vi må jo ha lik farge, jeg og brudepiken....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...