Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Hvilken farge har dere på kjolen? Syns de fleste kjolene er i ivory, champagne e.l.
FruMamma med nr 2 Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Fargen på min kjole heter gold, men jeg vil kanskje si at den er me champagne. Jeg passa rett og slett ikke i helt hvit kjole, så det valget var enkelt.
Maud Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Min kjole er champagnefarget. Da jeg prøvde kjole, syntes jeg de fleste var i en eller annen variant av kremhvit. Det var en jente der samtidig som meg som gjerne ville ha en kritthvit kjole. Det viste seg vanskelig.
Embla72 Skrevet 16. juni 2006 #6 Skrevet 16. juni 2006 Planen var at min kjole skulle være ivory. Men da den kom forrige uke, kom den i feil farge! Den var kritthvit! Kjolen er helt nydelig og sitter som støpt til meg, men hva hjelper det når de leverer i feil farge. Skal gifte meg den 15 juli, så nå jobbes det på spreng for å få hit en ny kjole i rett farge. Jeg er så lys i huden og hvitt blir derfor veldig hardt liksom. Brudepikekjolen kom i ivory da. Håpet mitt er at de rekker å ordne en ny, viss ikke blir jeg hvit brud og må ut å kjøpe ny brudepikekjole. Vi må jo ha lik farge, jeg og brudepiken....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå