Engellen Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Uff, nå sliter jeg skikkelig her! Jeg klarer ikke å finne sko som er hvite, og vi skal gifte oss om 3 1/2 uker. Noen som kan hjelpe meg og fortelle hvor det er mulig å finne det? Jeg føler at jeg har kikket overalt, men finner ikke noe. Det bør nevnes at kjolen min er helt hvit, og da blir det veldig feil med sko som er i fargen Ivory. Men det må da finnes hvite sko et sted også, eller?
brooklyn Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Jeg kjøpte mine sko på eurosko. De jeg kjøpte er ivory, men de hadde også sko der som var helt hvite. De har også brudesko på skoringen. også selvsagt på alle mulige brudebutikker. Vet også at du kan farge sateng/silkesko i ønsket farge, om det skulle være umulig å få tak i hite sko fra butikk.
FruMamma med nr 2 Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Jeg kjøpte også mine sko på eurosko, men de er heller ikke hvite. Men jeg så helt hvite sko der også. Kan kanskje hende det begynner å bli utplukket nå, men jeg håper du finner. Lykke til:)
CB-BabyBoy Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 vet ikke om du bor i nærheten av Oslo, men jeg har kjøpt mine sko på Grændsens Skotøimagasin. Der har de nesten en hel vegg med brudesko + de farger om skoene etter bryllupet så kan du bruke de til andre ting senere! lykke til
Embla72 Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 Har du sjekket på nettet da? Vet at lisenett.no har hvite sko i allefall. Kan jo være verdt å prøve dersom du ikke finner noe andre steder. Jeg bestilte meg sko der i går og fikk mail om at de var sendt i dag, så de er jo kjappe i allefall :-)
Beama Skrevet 14. juni 2006 #6 Skrevet 14. juni 2006 Jeg sliter med det samme.. finner ikke sko.. og jeg tørr ikke å bestille over nettet... har så problemer med å finne sko som er brei nok over vristen.. Og nå er det bare 3 1/2 uke igjen til bryllupet!!! vi gifter oss samme dag! nesten så jeg vurderer å gå barfot...
nitro circus Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 Jeg har kjøpt helt hvite brudesko(brudesandaler) i danmark, 149 kr!! Hvor mye penger legger dere i skoene??
Engellen Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2006 Jeg tør liksom ikke heller å bestille over nettet. Er store sjanser for meg for at skoen ikke vil passe, og da blir det jo bare styr med bestilling over nettet. Hihi...ja, skulle tatt seg ut å gå barfot på den store dagen! Hvordan er kjolen din forresten. Sitter den sånn på at du kan se skoene når du går eller sitter eller blir de helt borte? Jeg tror egentlig mine sko blir helt borte, men jeg ønsker jo selvsagt å ha dem i samme farge som kjolen likevel.
Engellen Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2006 Får ta en tur til på Eurosko da. Var på Eurosko her hvor jeg bor, og da jeg spurte etter hvite sko som jeg kunne ha på meg når jeg giftet meg, gikk ho bort til hylla med hvite sko. Ved siden av stod noen i beige, og dem viste ho meg også at det gikk an å bruke! Hva slags menneske var ho? tenkte jeg da jeg gikk ut derfra. Det skal ihvertfall være sikkert og visst at jeg ikke skal kjøpe sko av dem!
Engellen Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #10 Skrevet 15. juni 2006 Jeg bor en drøy times kjøring fra Oslo. Vi har vel ingen konkrete planer om å kjøre til Oslo med det første, men hvor hen i Oslo ligger denne butikken? Kanskje vi bare MÅÅÅ kjøre en tur dit likevel. Jeg må jo ha sko. Koster det mye om de skal farge om skoene for deg etterpå?
Engellen Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #11 Skrevet 15. juni 2006 Ja, det var kjapt gjort. Men jeg er litt engstelig for å kjøpe over nettet. Jeg føler meg overbevist (sikkert bare noe som surrer inni hodet mitt) om at de ikke vil passe de jeg får tilsendt, og at jeg derfor må returnere dem og styre frem og tilbake sånn. Det føler jeg at jeg ikke har tid til liksom...
Engellen Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #12 Skrevet 15. juni 2006 Nå er jeg litt på det desperate nivået at jeg tenker litt sånn som at skoene får koste det de koste vil! Jeg må jo ha sko uansett!
Engellen Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #13 Skrevet 15. juni 2006 Tusen takk til dere alle for masse gode tips! Jeg er nok nødt for å ta meg en tur til rundt i butikker. Så krysser jeg fingrene for meg selv, og for dere andre som er i samme situasjon som meg! Lykke til i jakten alle sammen!
barbamamsen Skrevet 15. juni 2006 #14 Skrevet 15. juni 2006 kjøpte mine på "din sko" til 280,- i forrige uke. fine hvite spisse selskaps sko med blonder trekt utenpå. lave og fine ettersom jeg er 180 cm og ikke vil "ruve" over alle mer enn nødvendig;o) kjempefornøyd jeg ja. ikke tenkt å bruke mer penger enn nødvendig på sko nei.
Engellen Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #15 Skrevet 16. juni 2006 Føler bare jeg må fortelle at det nå har ordnet seg med sko! Fant noen flotte som jeg skal betale 150,- for! JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endelig har det ordnet seg!
Beama Skrevet 18. juni 2006 #16 Skrevet 18. juni 2006 Hvor fant du sko henne? nå har jeg trålt flere skobutikker... argh.. skoene min vil synes litt.. har et helt enkelt skjørt som gå akkurat i gulvet uten sko... så jeg skal bare ha noen lave sko..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå