Gå til innhold

hormonell er bare mellomnavnet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her griner jeg og flirer og kjefter om hverandre..

Stakkar sambo rister bare på hodet mens han mumler "gravid... hun er gravid.. det er bare derfor"

Hvorpå jeg fyrer av standard kommentaren "Enn hvis jeg virkelig er sånn da? kanskje det bare er meg!!! HVA SKAL DU GJØRE MED DET A`"

HIHIHI

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg leste dette innlegget møtte jeg meg selv i døra, var jo nesten ordrett det som skjer her hjemme:P

hihi

• 1 måned senere...
Skrevet

jeg følte meg egentlig litt frustrert i kveld.er 23 uker på vei.men når jeg leste innlegget ditt må jeg si at jeg fniste for meg selv.det er enn sånn typisk ting for samboeren min og å si...og jeg likte veldig godt kommentaren din.hihi

Skrevet

Haha! Kjente meg veldig godt igjen i det her kan man trygt si! Så godt å høre at vi er flere i samme bås. Jeg kan av og til plutselig begynne å le midt i et raseriutbrudd, for jeg ser på en måte meg selv utenfra og hvor teit det er, og da ser jeg samboer bli heilt rar i trynet, som at han tenker at "nå klikker det helt for henne" og da må jeg bare le enda mer. Og tilslutt så ler han med, temmelig stivt og påtatt, helt til han skjønner at jeg faktisk er "gode, gamle meg" igjen, da puster han lettet ut, enn så lenge.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...