Gå til innhold

Gifte seg i utlandet.


Chimera

Anbefalte innlegg

Noen med tips eller erfaringer å komme med.

Ble det dyrt?

Hadde dere med flere eller var det bare dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Vi giftet oss i Karibien , St Thomas USVI.

 

Reise med RCCL på en ukes cruise og hadde med familie så vi var totalt 12 stykker.

Kjempeflott tur og et helt fantastisk bryllup.

 

Vielsen var på en strand med en pastor fra øya.Etterpå hadde vi mat og champagne samt kake på en strandrestaurant.

 

Bryllupet ble akkurat slik vi ønsket det og et minne for livet.

 

Skal forresten tilbake til den stranda og feire 5 års bryllupsdag..:-)

 

Kostet oss ca 70 000.

Dette var for oss to samt datteren vår på 10 år.

Cruise i en uke,fly til Miami og 2 overnattinger før cruiset.

Bryllupsplanleggere som ordnet ALT for oss på øya(avtale med dommer for sign av papirer,limousin,musikk,kake,fri bar i en time med valgfritt drikke samt mat. Fotograf som var med oss fra båten og under en omreise på øya etterpå for fotografering samt video av vielsen,blomster til brud,brudgom og forlovere samt brudepike)

 

Håper dette gav deg svar på noe..:-)

 

Lykke til.Og lurer du på noe så bare spør...

Finner meg på skravlesiden også..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vi hadde familie som forlovere og de ville veldig gjerne være med og tok det hele som en feriereise.(De aller fleste ble igjen i Miami når vi kom tilbake fra cruiset)Dermed betalte alle for seg selv.

Vi syntes jo det var kjempekoselig at så mange ville være med å feire oss...:-)

 

Vi valgte nettopp dette siden jeg har vært gift tidligere og mannen min er ikke særlig tilhenger av kirken..

Så kirkebryllup var ikke aktuelt.

 

Følte begge to at dette skulle bli et bryllup for OSS og at vi skulle gjøre tingen slik bare vi ønsket det....

 

Mannen min og familien hans har vært på en del cruise tidligere og dermed hadde han sett en del fine steder i Karibien.

Vi sjekket ut sidene til RCCL og fant at de kunne arrangere bryllup både på båten (de har noen kjempekoselige kapell helt på toppen av noen av båtene) og i land enkelte steder.

 

Så vi tok kontakt med bryllupsplanleggerne deres og derfra ordnet de alt for oss.

 

Så dersom dere ønsker dere et litt anderledes bryllup så kan jeg absolutt anbefale dette..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...