Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Men hvis du tenker på x-en din... Ville du heller vært sammen med han?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 Uff så kjedelig da. Men prøv å treffe noen Selv trives jeg bedre og bedre alene heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 Hærregud jeg er så glad for disse sidene,hvor man kan lese at man er mange i samme båt. Å man kan se at alt ordner seg med tiden.. Sitter også å savner eksen min så det gjør vondt. Heldigvis er det sommer å sol hele døgnet fremover(Nord),å det gjør det litt lettere for min del. Går ut i hagen å surrer midt på natta om senga føles tom. Hulk,å tom det er den.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 Mi også... savner bare at han ligger der sammen med meg... Savner ikke dagliglivet med han. Men når jeg kryper opp i senga, kunne jeg godt tenkt meg at han lå der sammen med meg. Men kanskje jeg skal prøve å finne en annen som vil ligge der sammen med meg...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå