litengutt+2_spirer i magen Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 hva gjør man med dåpskjole? kjøper? eier? ideer til hvor man får tak i det? og hva det koster?
danaksel Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Bare helt generelt: Dåp er noe religiøst piss som har null og niks med bibelen. Dåp er en persbolig og bevisst handling et menneske må avgjøre selv - ingen frelse i vann fra etsølvfat. Det er vel vanlig at de kjolene går i arv, men man kan vel sikkert leie. Tror det er dyr affere å kjøpe.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Vi fikk ei dame til å sy....ble dyrt,men den var kjempe fin...laget av råsilke....skal gå i arv..kostet 4000kr...men man får dem ned i 500 på litt finere barneklesbutikker,..gjør vertfall det her jeg kommer fra...ser det er noen som syr eller strikker og selger over nett også...trenger ikke koste så mye... Mener man bør kjøpe etter evne. Skulle jeg betalt selv,hadde jeg tatt den billigste....men da jeg har en snill mor som elsker å kjøpe ting til den lille, så vart det en DYYYR kjole....fikk masse komentarer på at den såg kongelig ut:)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 Hei har du tenkt å ha en som går i arv så må du kjøpe eller sy en selv.Har du lyst å spare penger så kan du jo kanskje leie.Her kan du få leid på nettet,de sender til hele landet www.dku.no Lykke til med den store dagen..
katty Skrevet 18. juni 2006 #5 Skrevet 18. juni 2006 Vi døper i en som svigermor sydde når mannen min skulle døpes. Den skal gå videre i arv.
Soppen Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Det er ikke så mye billigere å leige enn å kjøpe. Så vist du planlegger flere barn er det kanskje like greit å kjøpe en du kan bruke til alle. istedenfor å leige til alle
Gjest Skrevet 28. juni 2006 #7 Skrevet 28. juni 2006 vi kjøpte i sverige og den skal gå i arv. betalte ca 600 og den var en av de dyreste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå