Gå til innhold

Fikk ikkje vite kjønn på ul :(


Snart2Jente+guttharfødt

Anbefalte innlegg

Var på ul no på mandag og alt var fint. Berre så dumt at babyen snudde seeg med magen mot min mage da jordmora skulle sjekke kjønnet! Heilt umulig å sjå nokke som helst. Må vente heilt til fødselen for å finne det ut! (Ej e ikkje akkurat verdens mest tålmodigste heller.) Hadde egentlig ikkje planlagt at det skulle ver en overraskelse. Kjedelig å kjøpe babykle når du må passe dej for både rosa og blått..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjipt. Det fikk ikke jeg heller, men måtte ta en ekstra ul forrige helg etter smerter og da fikk jeg vite at det var en gutt. Det er mulig å ta 3d ultralyd mange steder og det kan jo hende du får vite det da. Er så utrolig mye babyklær og ting som virker litt kjønnsbestemt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behold lappene på noen av klærne, så kan du bytte hvis det viser seg at det blir "motsatt" kjønn av det du har kjøpt. Det tar jo ikke lange tida å strippe de "riktige" klærne for lapper, vaske og tørke dem etter fødselen når du vet hva det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ogs\å termin den 8 nov... fikk heller ikke vite det på ul.. var så utydelig og babyen gjemte seg godt....

drit kjipt.. har en av hver fra før så for meg hadde det vært mye enklere å gjøre klart om jeg hadde visst hva det er..... så nå skal jeg snart begynne å vaske alt og gjøre det klart....har som sagt to barn til og da er det enklest om det er ferdig før sommeren siden jeg må innrede nytt barnerom på sensommeren.....lykke til.....

har lurt på 3d da men syns det er litt dyrt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter sansynligvis en gutt, men hun var ikke sikker..

Derfor tar jeg ikke sjansen på å gå amok i blått..:P

 

Men jeg ble positivt overraket over hvor mye fint det var som passet til begge kjønn..:)

Så det ordner seg nok alikevel..

Dessuten trenger man ikke kjøpe sååååååå mye før fødselen heller, så kan man heller kjøpe rosa og blått når babyen er ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...