Gå til innhold

får aldri passe ungene


snevit har 3 jenter og en gutt

Anbefalte innlegg

Min svigerfar har en fortid som konemisshandler....Han er oxo alkoholiker...For noen år siden banket han opp en samboer han hadde, han låste henne inn i huset som ett gissel i en uke...Der banket og voldtok han henne gjenntatte ganger helt til terrorpolitiet fikk stormet huset og arrestert han....Nå bor han sammen med ei dame som oxo drikker mye, de er kjempe koselige når de er edru, men krangler og slodd når de drikker....De tror at de får passe ungene våre når de blir større ,men det får de ikke...Jeg tørr ikke å gå ifra ungene mine i deres hus....ikke for en time engang, mannen min er enig, han stoler ikke på faren og samboern....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det nødvendig å slenge med leppa! skremmer meg at sånne som deg her inne er mødre..

 

til HI , hadde aldri latt dem passe ungene jeg heller...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skremmer meg her inne er sånne som deg som tror de kan si noe om folks evne til å være gode omsorgspersoner for sine barn utfra en setning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig har norge spesialenheter som jobber mot terror, det er bare det at den enheten ikke stormer et hus pga en fyllik og konemishandling. Dog er det sannsynlig at en bevæpnet enhet har gjort det.Bare ikke "terrorpolitiet"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...