Gå til innhold

farmor bryr seg ikke


snevit har 3 jenter og en gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei lita tulle på snart 16 mnd og er gravid igjen å har termin om 10 dager... Framora til ungene ringer aldri eller kommer aldri på besøk til oss....Hun sitter forran PC`n og røyker hele dagen....Da vi var på UL i januar pga at legen hørte ikke fosterlyden ringte vi henne etterpå for å si at alt var bare bra med babyen, sa hun at vi måtte ringe senere for hun satt å så på Big Brother....Hun har ingen barne leker, eller noe utstyr til ungene hjemme til seg, så hun skal slippe å ha de på overnatting eller passe de i noen timer.....

 

Når vi kommer på bsøk sitter hun bare forran pc`n da xo, har nesten ikke tid til å snakke verken til oss eller dattra vår

 

Er det sånn besteforeldre skal oppføre seg da?

 

Hun er så egoistisk synes jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...