snevit har 3 jenter og en gutt Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Vi har ei lita tulle på snart 16 mnd og er gravid igjen å har termin om 10 dager... Framora til ungene ringer aldri eller kommer aldri på besøk til oss....Hun sitter forran PC`n og røyker hele dagen....Da vi var på UL i januar pga at legen hørte ikke fosterlyden ringte vi henne etterpå for å si at alt var bare bra med babyen, sa hun at vi måtte ringe senere for hun satt å så på Big Brother....Hun har ingen barne leker, eller noe utstyr til ungene hjemme til seg, så hun skal slippe å ha de på overnatting eller passe de i noen timer..... Når vi kommer på bsøk sitter hun bare forran pc`n da xo, har nesten ikke tid til å snakke verken til oss eller dattra vår Er det sånn besteforeldre skal oppføre seg da? Hun er så egoistisk synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå