Gå til innhold

Frida??


Jippi74

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om navnet Frida? Hvilke assosiasjoner får dere? Jeg liker det så godt. Mannen var ikke noe særlig begeistret i begynnelsen, men nå er han litt mer på gli....... Har ei jente fra før som heter Oda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er kjempe fint! Tøft og søtt på samme tid;-)!! Kjenner faktisk to søsken som heter Frida og Oda:) Søte navn sammen og!! Liker Frida godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida forbinder jeg med en tøff jente med bein i nesen,en som er litt rakker, men søt og snil samtidig..Liker navnet godt, og det passer absolutt sammen med Oda..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Frida er veldig fint! Før tenkte jeg alltid på hun jenta i Frida-filmen når jeg hørte navnet,men det gjør jeg ikke lenger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må først bare si til deg Vibeke74 at jeg har lagt merke til at vi har ganske lik smak når det gjelder navn :-) (Liker også Oda godt).

 

Frida er et fint navn, lett og tøft samtidig. Kaller dere jenta for Frida blir det jo litt likt Oda med da-endinger på begge, men det kan være fint det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig å høre!

Takk for gode tilbakemeldinger! Skal skrive dem ut og vise dem til pappaen....kanskje han går for Frida da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Frida er fint, men sammen med Oda synes jeg Fride er finere. To i samme familie med samme endelse på navnet tror jeg ikke er noe lurt. Man hører ofte slutten av navnet når noen bruker det. Har lagt merke til det på jobb. Jeg heter Camilla og en annen heter Anita, likevel er det ofte jeg reagerer når noen roper på Anita, fordi endelsen er lik (nå skal det sies at vi har en del støy på jobben).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...