Gå til innhold

IKKE BRUK KRISTINS BRUDESALONG!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ekstrem skuffet over servicen i denne butikken etter at jeg hadde blitt anbefalt salongen av flere bekjente. Jeg endte opp med en flott kjole fra Kristins brudesalong så jeg var jo heldig, men det var ikke lett....

 

Første gangen jeg prøvde kjolen så satt den veldig bra, men det var rett etter fødsel så jeg var avhengig av at den kunne legges inn. S, hun som hjalp meg, sa at det var ikke noe problem å legge kjolen inn. Jeg spurte hvilken str kjolen var så jeg kunne sammenligne det med min vanlige str. Hun sa det var str 12 noe som tilsvarte 38 i følge henne. Topp tenkte jeg for jeg er jo vanligvis str 38. Men jeg skjønner jo nå at dette også bare var oppspinn fra S sin side. Str 12 er jo det samme som 42!!!!

 

Bryllupet nærmet seg og jeg prøvde kjolen igjen; Alt for stor, så jeg reiste tilbake for å ta mål. Men når jeg kom dit sa S at denne kjolen kan ikke syes inn!!!!! Jeg ble sjokkert og trist, den var jo alt for stor nå. Jeg spiste og spiste for å passe inn i kjolen men til ingen nytte....

 

3 uker før bryllupet fikk jeg anbefalt en skredder i Rælingen av en bekjent. Hun tok oppdraget, kjolen kunne uten problem legges inn og kjolen ble helt perfekt og flott, og det var IKKE takket være S på Kristins brudesalong i Lillestrøm!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pga av dette blir min kjole sydd. den koster meg 4500,- og er helt nydelig!

orker ikke peset med en brudesalong som yter ræva service selv om jeg skal legge igjen tusenvis av kroner der nei. MAKAN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og får min sydd. Av min mamma! Hun er kjempeflink, har gått søm osv. Jeg får kjole til 2500 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg ha giftet meg igjen hadde nok jeg fått en sydd jeg også. Er faktisk ikke så dyrt som man skulle trodd det:) Skal ihvertfall aldri sette mine sko hos Kristins igjen:(

 

Det er vel kanskje det beste tipset til alle som skal gifte seg: Få sydd din helt unike kjole, det er verdt det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo synd du var uheldig, men det er ikke det samme som at ingen andre kan være fornøyde med dem. Jeg har kjøpt kjolen min der og min tilkommende har kjøpt dress. Vi er veldig fornøyde både med utvalget og servicen og kan anbefale salongen til andre.

 

Så bra at du fikk ordnet kjolen din når alt skar seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...