Gå til innhold

hvor mye av hver?


Gjest

Anbefalte innlegg

Str trenger man. Har masse tøy i 56 og 68. Litt i 62 og nesten ingenting i 50. Hva trenger man mest av?

 

Skal ut å shoppe litt i dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror ikke du trenger å handle i større enn 62....dvs. 50-56-62......i str. 50 trenger du kanje 3 sett..samme i 56...og 62.....en trenger egentlig ikke så mye klær skjønner du:)

om du har fått noe arva så er jo det kjekkt å bruke mens resten er i vask...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger man virkelig ikke mer enn 3 sett av hver, hva hvis du får en skikkelig gulpeunge:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får helt sikkert "hævevis" med klær fra venninner og bekjente og fra familien. Så jeg hadde ventet og sett det ann litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mine venner og familie fikk det for seg at de skulle kjøpe 68 eller større, for "alle andre kjøper sikkert smått"... så jeg satt der nesten uten klær til tuppelura rett før fødselen :) Kjøpte noen få plagg i str 50 (i fall det ble en liten unge) men mest i 56 og 62. Vi fikk en skikkelig gulpeunge, så jeg trengte en del skift. Takk og lov for tørketrommel sier jeg bare! Fikk forresten ikke bruk for 50-klærne, fikk en firekilos gullklump.

 

Det jeg fikk aller aller mest bruk for var "tvangstrøyene", dvs de omslags-skjortene som brukes en del på sykehuset. Hadde en del arv fra jeg selv var liten faktisk, og disse brukte jeg masse av de første ukene :)

 

Det du får i gaver kommer antageligvis til å være mest kjoler, bukser, osv - så det du trenger å kjøpe selv er bodyer og slikt. Det er en tilvenningssak hva du kommer til å bruke mest på ditt barn, så jeg anbefaler sterkt å vent litt med de helt store innkjøpene til du blir litt mer kjent med hvordan det er å ha småttis, og hva dere trives med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...