Gå til innhold

MASSE kynnere!!!


hamster1, nydelig jente 28.10

Anbefalte innlegg

Dere som har mye kynnere hvor ofte er det?? jeg har i perioder MAAASSSSE i forrige uke var det to dager med ca. 5-6 i timen, så gav det seg i mange dager og var bare et par tre stk. i løpet av hele dagen. Nå er det imidlertid ca. 5 i timen nå jeg er våken. Kynnerne er ikke så sterke at jeg våkner om natta (om jeg har det da).. Kan det være sånn at kynnere er i perioder? Bør jeg ringe jordmor å spørre?? (det er jo ikke vondt) Jeg har også MYE vondti korryggen, men det er bare på kvelden så antar det er fordi ryggen er sliten og ikek har noe med kynnerene å gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er vanskelig å vite!Med førstemann sto magen min som en kul nesten uansett hva jeg gjorde. Fikk beskjed om at åpningsfasen trolig ville gå lettere for meg, og det gjorde den! Kjente ingenting før det var 7cm åpning.. Denne gangen er jeg så vant til kynnere at jeg kjenner dem nesten ikke engang.. men tror faktisk det er mye mindre denne gangen. Det er normalt å ha mye av det, særlig hvis man er veldig tynn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt* jeg er ikke tynn!!! Dog. ikke tykk, men ingen ville funnet på å kalle meg tynn, he he.. jeg tror jeg ringer jrodmor for å høre hva hun sier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har hatt masse kynnere nesten fra begynnelsen og nå er jeg sykemeldt 50% pga det. Har hørt både at det ikke er farlig og at det er farlig, så jeg gikk til legen og spurte. Nå var det skikkelig ille de siste dagene og jeg ble redd for de ble vonde og hyppige. Legen mente det var uansvarlig å la meg jobbe fullt når jeg står og går hele dagen med mye stress og tunge løft. Han var redd det kunne bli for tidlig-fødsel, så her er det bare å roe ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...