Gå til innhold

hei! se litt på dette..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er 12 uker på vei idag, da hører jeg vel til her da? :o) jeg skal til trondheim på ul pågrunn av epilepsi neste uke, kan man se kjønnet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er ferdig med din 12. uke (altså 12+7) så hører du hjemme her, så vidt jeg har forstått.

En dyktig lege vil kunne se kjønn i uke 12 - men hvis du skal til en vanlig lege (og ikke betale det selv) så kan du regne med at han/hun ikke er så villig til å se etter for deg, ihvertfall ikke bruke tid på det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal til spesialister. vet jeg var i trondheim både i uke 12 og 23 da jeg skulle ha førstemann, men jeg husker ikke når vi fikk vite det. jeg tror faktisk det var uke 12. de er lenger kommet enn andre steder i norge ang ul på senter for fostermedisin på st olavs hospital, så det er kanskje mulig? håper det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på privat ultralyd i uke 13 og spurte om kjønnet for de hadde sagt på forhånd at man kunne se det fra uke 12, men jordmor sa at hun ikke hadde lov til å si det da man kan søke om abort frem til uke 16.

 

Det er jo helt sykt at noen gjør det for at det er feil kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det mulig?? ja, velger du abort pågrunn av at det er feil kjønn da...... nei, det blir spennende, jeg skal spørre uansett :o) ønsker meg både prins og prinsesse jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...