Gå til innhold

Dere som har vært på ordinær UL på A-Hus...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempekoselig jordmor! Det var det første møtet med noen innen helsevesenet som tok seg god tid til oss og da jeg sa at jeg ville ha mange fine bilder passa hun på å få mange vinkler og så klare som hun kunne få de.

Har også vært på fødeavd pga smerter forrige helg. (er 24/2) Det var også kun blide folk med tid til å svare på det jeg lurte på og undersøke oss grundig, selv om de fra begynnelsen ikke trodde det var noe spes. Fikk en ultralyd til for å være sikker på at babyen hadde det bra og siden babyen var sjenert sist brukte de litt ekstra tid for å leite fram kjønn for meg. :) gutt forresten..

Heisann

Det er godt å høre at det er noen som har hatt en positiv opplevelse etter ultralyd på A-hus. Jeg var der selv på mandag, og etterpå satt jeg (og min kjære..) igjen med en tomhetsfølelse.. Jordmoren var superstresset, og i grunn ganske uinteressert i spørsmål vi stilte. Etterpå snakket jeg og kjærstn om det, og konkluderte med at det var så innmari trist at det var jordmoren vi snakket om; og ikke det nydelige lille underet i magen min... Det var så vondt, for det som var så innmari spesielt for oss, ble ødelagt av en stresset person som ikke tok seg tid.. Vi var der på kvelden, så det var litt klønete å finne frem også. Husk å gå inn inngangen til Poliklinikken, IKKE hovedinngangen;-)

Etter ultralyden var jeg så lei meg, at jeg egentlig fikk lyst til å søke meg til en annen fødeplass. MEN; det finnes mange jordmødre der, og som jeg ser her så har vi ulike erfaringer. Noen som kjenner til mulighetene for å føde i vann der?

//stryk på magen til dere alle

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...