Gå til innhold

inntekts- og skatteopplysningsskjema?


Gjest

Anbefalte innlegg

noen som vet om dette er noe arbeidsgiver må fylle ut og sende til trygdekontoret, eller holder det å legge ved lønnslipper når de skal beregne fødselspenger? evt. for hvor mange måneder skal man legge ved lønnslipper?

jeg går i turnus, og har fast månedslønn beregnet for hver turnusperiode. i tillegg har jeg jobbet jevnt over 1-2 ekstravakter i måneden. det blir jo litt ekstra penger av disse ekstravaktene, så håper de blir tatt med i beregning av fødselspenger.. noen som vet?? takker for all hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygdekontoret har et skjema som arbeidsgiver må fylle ut. Jeg fikk det i posten etter å ha sendt inn det første skjemaet til tk. Det holder iallfall ikke å sende inn lønnsslippene.

Alt som er blitt utbetalt i lønn blir tatt med i utregningen så det blir ikke no forskjell til slutt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror både du og jobben skal fylle ut noe greier. Jeg stoler ikke på at arbeidsplassen min sender inn rett informasjon, de er nemlig sleipe som ål, så jeg har tenkt til å kopiere de siste ti lønnsslippene og sende inn til TK samtidig med at arbeidsplassen skal fylle ut et skjema.

 

Jeg har variabel inntekt, så håper de vil ta et snitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...