Gå til innhold

Når skal dere/var dere til legen første gang??


Adalis

Anbefalte innlegg

Har sikkert vært flere innlegg her om det.....:)

Jeg skal til legen pga andre tng om to uker, og tenkte jeg skulle bestille første sv.skaps kontrollen rundt uke ti. Vil gjerne på ul da og, er så redd for å miste igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Har nettopp kommet fra vår første legetime=:) Har hatt en SA selv, og fikk liten blødning og magesmerter mandag. Så derfor legetime så tidlig. Skal til ny kontroll om to uker, vil da være i uke 6/7.

 

Han sa forresten at sannsynligheten for å miste to ganger på rad var liten..

 

Vi skal ikke miste igjen, du og jeg=:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så godt at han sa det da!! Får du ul når du er der eller? Legen min har ikke ul, må på sykehuset for å ta det, og håper han vil henvise meg....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg skal til legen neste torsdag, jeg er da 6+2. Er visst ikke så vanlig å ta første kontroll så tidlig, men jeg gjør det pga at jeg vil henvises til gynekolog på sykehuset for å ta gu. Håper også at jeg får ta ul med det samme. Selv om ingenting tilsier at det er noe galt, så er jeg kjemperedd for det allikevel, og greier ikke å glede meg helt over dette. Men det gjør jeg nok når jeg får bekreftet at alt er bra med hybelboeren min :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg også på, har så enormt mye jeg vil spørre noen om. Men så er det slik at jeg har fått en ny lege, en mann, og lurer på om jeg da bør gå til en annen, hva tror dere?

Denne legen jeg har nå har jeg bare vært hos en gang før. Han er riktignok kjempehyggelig, men jeg er litt usikker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...