Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har tenkt og dra alene på syden ferie, mens minstemann skal være hos mormor og morfar. er 13 dager for lenge og være borte fra minste ??

Barnet er 14 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike spørsmål har vært oppe mange ganger før, så hvis du leter litt bakover så finner du en del.

Personlig ville jeg ikke reist uten barna mine på lang ferie, men vi var på helgetur da snuppa var 18 mnd(lillesnupp var med da:-) Og det var jo deilig det, men to uker er for lenge for oss alle her.

Skrevet

Barnet kan sikkert ha det kjempefint hos mormor og morfar. Det spørs vel om dere klarer å kose dere uten babyen. Hvor lenge har h*n hatt barnevakt før da? Jeg ville ikke reist fra mine barn så lenge. Hadde det ikke vært hyggelig å ha barnet med dere da og så heller ta noen turer ut og spise og sånt når dere er hjemme?

Skrevet

Jeg hadde gjort det!

Hvis du spør fordi du føler deg som en dårlig mor hvis du reiser, synes jeg ikke du er det.

Han (eller var det hun?) har det nok veldig bra hos mormor og morfar :) Blir nok værst for deg...

Men jeg mener at vi forldre av og til fortjener litt "fri", og det er ikke feil å gjøre det. Heller nyte det!

God tur! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...