Gå til innhold

siste dag i permisjon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg skal ikke begynne å jobbe enda siden jeg er sykmeldt (og ikke har noen jobb..). hvis mannen min får jobb håper jeg å bli hjemme til august. da begynner tullemor i barnehage og forhåpentligvis har jeg fått meg jobb..

helt utolig hvor fort permisjonstiden har gått. mye som ikke ble som forventet, men vi har kost oss masse likevel.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når permisjonen min går ut 2 januar så går jeg også rett over på sykmelding pga jeg ikke kan/orker å gå tilbake til min gamle jobb fra 830-16 man til fre med en liten gutt i barnehage

hvor lenge kan du gå sykm nå da?

jeg kan gå i 4 mnd siden jeg var sykm 7mnd når jeg gikk gravid..

skal over på rehabilitering og attføring før jeg får uføretrygd men det er en lang prosess vet jeg :(

kanskje jeg kan jobbe 50% etterhvert kommer ann på hva aetat sier hvor mange % uføre jeg er..

Skrevet

jeg vet faktisk ikke hvor lenge jeg kan være sykmeldt, har bare fram til 23. juni foreløpig og vet ikke hva som skjer videre. jeg er sykmeldt pga utredninger av hjerte og høyt blodtrykk. jeg var også sykmeldt 7 mnd før permisjonen.

lykke til! det er jo fortsatt en stund igjen av permisjonen din. men det går fort, så nyt den og lille sander... :-)

Skrevet

vi kan gå sykmeldt 1 år har jeg fått høre fra TK.

har fått et brev fra de også der det står svart på hvit at jeg kan gå over på sykpenger etter endt permisjon..

så vi kan være sykmeldt 5 mnd (ikke 4 som jeg skrev) etter endt permisjon du kan jo høre med ditt TK.

lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...