Gå til innhold

Å svare på bursdagsinnbydelse


Mockanin

Anbefalte innlegg

11 åringen her skal feire bursdag til lørdag. På innbydelsen satte jeg at dem skulle ringe meg og gi meg beskjed innen onsdag. I dag er det onsdag og kun 2 av 6 inviterte har gitt tilbakemelding.

Skal bestille billetter tross alt. Og i innbydelsen står det jo at vi skal på kino. .

Ville dere tatt en ringerunde i kveld, eller bare hadde dere droppet å bestille billetter til dem som ikke har gitt beskjed?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi det som regel står at man vil ha svar hvis barnet ikke kommer, så har jeg selv oversett at det står i innbydelser at man vil ha svar hvis barnet kommer. Kanskje det er derfor du ikke hører noe?Jeg hadde tatt en ringerunde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også vant med invit som det står at man skal ringe om man IKKE kommer, kan nok hende det er mange som har misforstått.

Jeg ville nok også har ringt rundt. Er jo litt synd for barnet ditt hvis du bare best til to, også er det flere som egentlig vil være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skjer her. Og de har fått innbydelse som det står RSVP, som er samme som at de skal ringe og svare om de kommer eller ikke, til barneselskapet lørdag.

 

Nå er jeg stygt redd at det ikke kommer en eneste unge...huff, det hadde jo vært utrolig trist! Tenker sterkt på om jeg skal sende ut en påminnelse med gutten til skolen på fredag...

 

Har selv funnet innbydelser i bunnen på sekken hans, som har vært til barneselskap, som han har glemt selv å gi meg. Så det kan jo ha skjedd også, da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er en uting at en ikke skal ringe eller gi beskjed uansett om en kommer eller ikke, selv om jeg etterhvert har erfart at det er slik det gjøres.

Jeg gir beskjed uansett, og prøver å skrive på invitasjonene så det ikke er tvil om at jeg også vil ha beskjed om de som kommer.

Har du mobil så er det kjekt å skrive opp det nummeret, slik at folk kan gi beskjed på sms.

Jeg hadde ringt og hørt, er jo bare 4 du må ringe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...