Gå til innhold

hmm lurer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

lurer på en sak..når det er snakk om graviditetstegn..er det slik at man skal ha vondt på begge sidene av eggstokkene.eller kan man ha det ved mens også..kan ikke huske tilbake om jeg har at vondt i begge under mens!!

noen som vet dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2. De sannsynlige svangerskapstegn

Tegn som lege finner ved undersøkelse: Forstørret livmor. Mykere livmor. Blåfarge på slimhinnene i vagina og nedre del av uterus.

Forhøyet temperatur grunnet hormonell endring.

Graviditetstest. I dag finnes graviditetstester som med rimelig god sikkerhet kan konstatere graviditet allerede etter første dag etter uteblitt menstruasjonHyppig vannlating, spesielt om natten blir konstatert av mange gravide.

Svangerskapskvalme. Kvalme om morgenen eller kvelden.

Opphør av menstruasjon.

Brystene vokser, blir spente og ømme. Området rundt brystknoppen blir mer brunpigmentert.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har mens er jeg vond i hele området livmor/eggstokker. Så da klarer jeg ikke skille mellom høyre og venstre nedi der..

 

Da jeg ble gravid sist, i 2004, trodde jeg at mensen var på vei. Jeg hadde mensenøm mage og trodde hele tiden at det kom blod i trusen. Men så var det bare økt produksjon av utflod.. Så jeg kjenner ikke eggstokker hverken under mens eller under graviditet..

 

Eneste perioden jeg kan kjenne ene siden (enten høyre eller venstre alt etter som) er når egget modnes. Da kjenner jeg det som verk i ene siden..

 

Håper det var svar godt nok.

 

Hilsen Loise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...