Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 sambo har litt vanskelig for og komme noen ganger fordi han har trena sykt mye.. men er det noen tips til hva jeg kan gjøre for at han skal komme? og liker gutter at man koser med ballene dems?
vims-74 Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Hei Alle gutter er forskjellige, akkurat som vi jenter er -så det beste tipset jeg kan gi er at du rett og slett spør han om han liker at du feks koser med ballene hans. Spør han hva han gjør med seg selv for å komme, hva som gjør han avsindig kåt osv?
Pikken-som-har-gjort-jobben Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Når det gjelder å kose med ballene så kan jeg bare svare for meg selv, og da er svaret ja!! det liker jeg veldig! Jeg er alltid glattbarbert og elsker å bli slikket der. Dama bruker av og til å klemme forsiktig og "veie" ballene mine i hånden idet jeg trenger inn i henne og det gjør meg vanvittig kåt...føler meg som en hingst som skal bedekke...hehe...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Er ikke gutt, men svarer fordet. Samboeren min elsker i hvert fall at jeg koser med og slikker på ballene hans. Er det deiligste han vet om! En annen ting han synes er nydelig der nede er å bli strøket eller slikket på "mellomkjøttet", altså huden mellom ballene og anus. Han synes også det er kjempegodt å bli slikket på anus, men dette skjønner jeg at mange kanskje synes det er ekkelt å gjøre. Jeg gjør det gjerne, men da kun etter barbering og en god runde med såpa først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå