Anonym bruker Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Først krangler han og skjeller meg ut,kaller meg de verste skjellsord når han ikke får viljen sin,eller han "føler seg overkjørt" av meg. Når vi så har klart å ordne opp,begynner han nærmest å flørte med meg,blunker og smiler ved overleveringer-og han har ny samboer,har forlovet seg tilogmed! Skjønner meg ikke på han. Det er søren meg ikke lett å forholde seg til ekser når man har barn sammen,vet liksom ikke helt om følelsene er HELT borte,siden det er så mange sterke reaksjoner enda. Det er jo mer behagelig når han flørter enn når han er sur og avvisende,men det må da være mer enn selve konflikten om barna når han har slike reaksjoner?
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Sann er min eks også! føsrt så var det hurra meg rundt om at han ikke var barne faren eller noe og nektet å hahan, skulle ta fra meg barnet osv. og nå så er det flørting hvor jeg får blikk, dytter sann små ertne på meg og er alltid hele tiden eller annet. Han er gift og har fått en unge til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå