Gå til innhold

beibien vår har 176-203 i puls,er dette unormalt?er d noe galt?


katti78

Anbefalte innlegg

harkjøpt babyvacher,måler pulsen hver kveld..pulsen er til tider skremmende høy...noen som vet hva som er årsaken..er hjertli takknemli for tilbakemelding her,da jeg er noe bekymret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring jordmoren din å spør om å få en time,så kan hun også måle pulsen til barnet..pulsen til vårt barn ligger på 146-164,jeg er i uke 27.pulsen var oppe i 170,da jeg var 12 uker på vei,ikke unormalt det sa jordmora.hvilken uke er du i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom barnet sparker/beveger seg, øker pulsen. Vet ikke hvor mye den øker, men tror den stort sett ligger mellom 120 og 160 når babyen ikke beveger seg. Min babys puls har også ligget over 180 ved spark (har hatt ctg-registrering), men samtidig vet jeg at det ikke er bra om pulsen er veldig høy over lengre tid. Jeg hadde premature rier i forrrige svangerskap, og fikk riehemmende midler intravenøst, som ga høy puls hos babyen (mye over 200, tror det kanskje var rundt 250) og dette måtte de slutte å gi meg etter to døgn fordi det ikke var bra for babyen å ha så høy puls lenge. Ring jordmor og spør du, så blir du sikkert beroliget!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med en JM igår fordi min har ligget på 160..

hun sa at det er vanlig i begynnelsen at den lå høyt, så dalte det litt og jevnet seg ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...