Tarzanmamma! Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Jeg er helt fersk på data, så alt må inn med teskjeer. Men hvorfor tar det sånn tid før noen sider kommer opp? Er det noe jeg kan gjøre for å få ting til å gå raskere? Var inne på Mammanett .no og det tar en evighet før det kommer frem! Det er litt irriterende når det meste går raskt ellers! ( har bredbånd )
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Hehe det er så mange ting det kan komme an på atte. Har du mye skrap på maskinen din? Da kan det i så tilfelle gå veldig treigt med enkelte ting. Sider du har vært inne på før går raskere å komme inn på neste gang fordi pcn din "lagrer" at du har vært der. (også kalt cookies) Mye RAM har du? Kanskje på tide å skifte ut en del eller 2? Og sånn går lista vidre og vidre, men der har du noen grunner det kan være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå