Gå til innhold

Ang permisjon, noen som vet?


Tvilling-77 med gullguttene

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har jobbet minst 100% de siste to årene, men fra 1. august har jeg muligens bare 80% stilling. Dvs de to siste mnd før jeg går ut i permisjon. Hvordan er det da med permisjonen, får jeg 100% eller blir den redusert?

 

Noen som kjenner til reglene og kan hjelpe meg her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er ikke permisjonstiden standardisert dersom du ikke velger noe annet da? kommer an på om du vil ha 80% eller 100% i fødselspenger når man ser på permisjonstiden.....

 

alt står på trygdeetaten sine sider:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Oktobermamma! Er litt i samme situasjon som deg. Jeg avslutter et vikariat to mnd før termin, og kommer derfor til å være uten jobb de mnd. Har ringt trygdekontoret, og de sier at det er snittet av de seks beste av de siste ti mnd som gjelder. Dvs at de to mnd jeg ikke har jobb og de to mnd du bare har 80% ikke får noen betydning for permisjonen. Det skulle jo egentlig bare mangle når vi har jobbet jevnt og trutt i lang tid...tror vi sliter med å få ny jobb som høygravide to mnd før termin... ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei "Et lite mirakel"

 

Jeg har også hørt noe om at det er de seks beste månedene, så satser på det. Er jo mest rettferdig det da da.

 

Ha en strålende dag : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...