Gå til innhold

Maiken-hva synes dere ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi vurdere navnet..

Det er etter vår mening,søtt, litt tøft ,enkelt og ikke minst

ikke poppisnavn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Maiken er kjempefint! For fem år siden omtrent møtte jeg ei jente som het Maiken, og da syntes jeg at det var helt grusomt (hun var platinablond og gikk i en "catsuite" må nevnes). Jeg vurderer navnet selv, men må jobbe litt med mannen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ja...får være litt vrang jeg da...Men jeg er dessverre ikke noe begeistret for det navnet..

 

Men heldigvis har vi forskjellig smak!

 

Lykke til med navnevalget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he , neida du er ikke vrang,smaken er som baken vet du :-)

 

Artig å se at flere liker navnet,

 

flere som har meninger om navnet Maiken ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har bastemt oss for det navnet, Så da sier det jo seg selv at vi liker det navnet. Men har vurdert det sterkt. Føler det er mange som reagerer litt og ikke kommenterer det noe mer en Eh, åja. Vil jo at folk rundt ikke skal synes at jenta vår har et stygt navn. Men nå har vi da bestemt oss for det. Så får jeg bare håpe at det vil falle i smak hos de fleste,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maiken er et navn jeg liker bedre og bedre. Første gang jeg hørte det var det litt uvant. Tror det er et navn som kommer til å bli veldig populært framover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis vi får en jente er det mest sansynlig at hun får navnet Maiken. Som det ble nevnt over her synes jeg også det er litt søtt og litt tøfft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns det er et fint navn hehe, men kanskje fordi jeg heter det selv;);)

har aldri blitt mobbet for navnet iallefall=) og har ikke opplevd at det har vært andre som har hetet det i min vennekrets, noe som jeg setter stor pris på=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...