Gå til innhold

skal ha møte med barnevernet,sosialen og 2 helsesøstre (hun ene er fra hjembyen min for videre oppfølging)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg flyttet fra min hjemby i februar og da var jentungen 6 mnd gammel, så helsesøster har tilbudt seg om å følge meg videre .. Har hatt det tøft hjemme og vil komme videre i livet mitt..

 

Men her er problemet :

 

Barnefar vil være med på møte!! Jeg mener at han ikke har noe der å gjøre fordi det kommer opp personlige ting som jeg ikke vil at han skal høre. farfar/farmor motarbeider meg og sier at han har ALL RETT til å være på det møte..

 

Jeg har hovedomsorgen og har ikke skrevet under på noe felles foreldrerett osv..

 

Hva mener dere jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere ikke har felles foreldreansvar har han ikke rett til å være med om du motsetter deg dette. Du er likevel pliktig til å informere ham om ting som angår barnet.

 

Siden du sier at det vil komme opp ting om deg så vil jeg tro at han ikke har noe på det møtet å gjøre i det hele tatt, da dette er ting han ikke har noe med å gjøre. Evt. så må møtet deles i to slik at den ene delen som han er med på kun omhandler barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...