blond Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Sønnen min er snart 4 og lukker ikke det ene øyet ordentlig når han sover. Tror ikke han plages av det, men det er jo litt rart. Andre som har barn som ikke lukker øynene ordentlig? Problemer med det?
Tarzanmamma! Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 Jeg har en mann og en svigerfar som ikke lukker øynene når de sover! Min svigerfar er verst, folk har stått og pratet med han når han sover middag i den tro at han er lys våken med øynene oppe! De sier at de alltid har vært sånn, og at de ikke har plager med dette. Min sønn på 4, har ikke dette "problemet". Så jeg vet ikke om det er arvelig eller om det er bare tilfeldig at far og sønn er like.
Mikromamma2 Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 To av sønnene mine sover gjerne med øynene litt på gløtt. Da minsten var baby, var det flere som trodde han så på dem og smilte, selv om det var i drømme.
?!:) Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 hei hei:) har en gutt på snart 4 selv og han har aldri hatt øynene ordentlig igjen når han sover,han plages ikke av det men klart de som ikke er vant med det blir veldig skremt ,hehe..har ikke noen problemer med det annet at det ser litt rart ut:)men så lenge det ikke er til bry for han så tenker jeg ikke på det har blitt så vant med og må bare flire når andre snakker til han mens han sover,de tror jo at han bare tuller og er våken..men når han tuller så syns det for da er øynene igjen:)
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Gutten min på 3 1/2 og jenta mi på 14 mnd gjør begge to dette. Ser ikke ut som om de plages av det, men det ser litt ekkelt ut synes jeg. Kan være irriterende til tider da folk har tittet ned i vognen og snakket med dem da de egentlig sover og de har bråvåknet, hehe... Pleier å bare stryke hånda over øynene på dem så lukker de dem igjen. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå