Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 11 nå. Tenkte jeg skulle kjøpe en babywatcher. Kult å kunne høre hjerteslagene til sitt eget foster:) Noen som har det? Anbefaling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg var en tur inne på desemberklubben og der var det en som anbefalte sterkt babywatcher fra http://www.babywatcher.no/

Den koste 1200 kr.

Jeg også kunne tenke meg en sånn, men er nok kanskje litt tidlig for meg. Er i uke 9.

Skrevet

Den er kjempe bra, har en sånn...veldig morsomt

Skrevet

Har også en babywatcher. Var midt i uke 10 da jeg fant hjertelyden, men er ikke førstegangs gravid heller da =) Er så utrolig deilig å kunne høre babyen der inne. Hører på den hver kveld før jeg legger meg, selv om man er redd for at den plutselig skal være borte, men absolutt koselig =D

Skrevet

Hei! Ganske ny her i "klubben"... Er i uke 12, og igår kunne vi høre hjertelyden med babywatcher:) Utrolig deilig å høre at babyen vår!! Ble med ett mye mer virkelig:)

ville bare advare deg å si, at det ikke er så lurt å bruke babywatcher hver kveld, da det er en ultralyd med meget høy lydfrekvens. det er ikke forsket på om UL faktisk er skadelig for barnet, men det er anbefalt å ikke overdrive bruken... Man vil vel ikke ta den risken vel..

Ellers må du kose deg videre med babyen din, som du nå føler at er et eget individ:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...