Gå til innhold

babywatcher??


Kjm79

Anbefalte innlegg

Er i uke 11 nå. Tenkte jeg skulle kjøpe en babywatcher. Kult å kunne høre hjerteslagene til sitt eget foster:) Noen som har det? Anbefaling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg var en tur inne på desemberklubben og der var det en som anbefalte sterkt babywatcher fra http://www.babywatcher.no/

Den koste 1200 kr.

 

Jeg også kunne tenke meg en sånn, men er nok kanskje litt tidlig for meg. Er i uke 9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en babywatcher. Var midt i uke 10 da jeg fant hjertelyden, men er ikke førstegangs gravid heller da =) Er så utrolig deilig å kunne høre babyen der inne. Hører på den hver kveld før jeg legger meg, selv om man er redd for at den plutselig skal være borte, men absolutt koselig =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ganske ny her i "klubben"... Er i uke 12, og igår kunne vi høre hjertelyden med babywatcher:) Utrolig deilig å høre at babyen vår!! Ble med ett mye mer virkelig:)

ville bare advare deg å si, at det ikke er så lurt å bruke babywatcher hver kveld, da det er en ultralyd med meget høy lydfrekvens. det er ikke forsket på om UL faktisk er skadelig for barnet, men det er anbefalt å ikke overdrive bruken... Man vil vel ikke ta den risken vel..

Ellers må du kose deg videre med babyen din, som du nå føler at er et eget individ:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...