Gå til innhold

Må bare syte litt *sorry*


Gjest

Anbefalte innlegg

Tror jeg har klart å bruke opp all energien min.... Er helt tom og blir segneferdig av å gå opp en trapp... Kan jo hende jeg har fått snev av noe annet da, kanskje et virus eller noe??? Orket ikke jobben i dag, og da mannen min kom hjem og spurte hvordan jeg hadde det var det bare stortuting, snørr og tårer... Jeg hadde egentlig tenkt meg på jobben igjen i morra, men han sier at jeg burde vel være hjemme etpar dager i alle fall, at det ikke er noe vits med "klatte-hviling". Får kanskje bestille en legetime, kanskje få en gradert sykmelding etpar uker??? Vet ikke... plages med at det alltid er for lite folk på jobben, og vil liksom vise at jeg duger og er i superform, men jobben min er ganske slitsom (er operasjonssykepleier). Har begynt å få vondt i bekkenet også... og så er jeg bare 18+1 *HULK* Føler meg sååååå pysete men usj, sååååå sliten....

 

Kom med det dere; kjeft eller oppmuntring, jeg tar i mot jeg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør ikke noe.. og jeg er sååååå trøtt... noen ganger begynner jeg grine for ikke noe.. hormonene raser.. og jeg vil helst bare sove..

 

det er ikke stort og gjøre med.. ikke noe du kan noe for i allefall.. bare ta deg fri hvis du kan og ikke stress.. du er ikke til nytte som en hulkende klump uansett.. man skal jo nyte svangerskap.. så har du sjangs så sov og slapp av, ikke stress med det da blir det bare værre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk... Får liksom ikke hvilt meg i helgene, har en vilter toåring fra før... Skal snakke litt med legen min jeg, så finner vi nok på noe... kanskje jeg er full av spruddel igjen om noen dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres fornuftig ut med kortere dager ja..

Husk at du har en liten en inni deg som suger ut energien din ..

Ta en tur til legen .. aknskje du mangler noen vitaminer også? Hvem vet .. men er du dårlig så er du dårlig.. ingen klapper deg på skuldra om du sliter deg ut vet du . .Så tenk på deg selv . vi må være hletinner resten av livet , så akkurat nå er det ingen vits i .. tenk ppå deg og dine og slapp av ;)

 

Ta deg en pause;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du trenger å hvile en stund ja, ring legen din du. Jeg synes det er så synd at det har blitt sånn at vi gravide skal få dårlig samvittighet hvis vi må sette ned tempoet litt. Graviditet er ingen sykdom nei, men det er en periode i livet man skal ta litt ekstra hensyn til seg selv. Og dette med bekkenet skal du i hvert fall ta alvorlig, hvis ikke kan du risikere å slite med det etter fødsel også.

 

Synes IKKE du er pysete, ta vare på deg selv!!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du har lavt blodtrykk?? jeg var helt kaputt her for et par uker siden, og jeg hadde lavt blodtrykk, nå har det steget litt og jeg er i mye bedre form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...