Gå til innhold

Mr.Right??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynnt å prate mye med en mann som er 31 år gammel med en utrolig jobb og en UTROLIG personlighet! Jeg er selv i beg av 20 årene og har aldri praten med noen som han før....har bare hatt uhell i kjærligheten.... Jeg er såååååå betatt av personligheten hans at det er helt sykt! Han er søt også da :) hehe!

Jeg har 3 barn og han har ingen. Jeg lurer nesten å om han er gal som vurderer meg i det hele tatt *LER* Men vi er sååå like!!! Tenker akkurat det samme...ønsker akkurat det samme ut av et forhold og alt vierker bare rett og slett for godt til å være sant!! Går bare å venter på en smell nå jeg... Jeg leier aldri å ha slik flaks...så noe må jo liksom være galt...hehe :P

Han elsker barn og vil ha selv en dag....det er der jeg begynner å tenke litt... Jeg har jo 3 stk selv... Kunne godt fått 1 til men det måtte blitt snart tror jeg... vil liksom ha mine eldre dager for meg selv... Jeg er helt borte i han...føles nesten ut som om han er erfekt for meg og jeg for han....men er det mulig å være så helidig at man finner en som er såååå bra!!???

*Hilsen betatt alenemor til 3*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fullt mulig at du har funnet den rette!=)

Det er vel ingen ting i veien for å få et par barn ti vel? De eldre dagene kommer fort nok, og varer lenge nok allikevel...

Skrevet

Da er det bare å hoppe i det da :) altså bli bedre kjent å se hvordan ting utvikler seg :)

Skrevet

GUUUUUD!!!

Gjett hvem som pluttseli ringer meg å sier han er 30 m unna huset mitt!!!! JO MR:RIGHT!!!!! Hjertet kom opp i halsen min jo! Hadde verken smiket meg eller noe....så ut som et dass!!! GUD!! Så sier han....kan komme en an gang om du vil det....? Men seff ville jeg møte han! Helst i går liksom! *LER* :P Så han kom inn å vi pratet i 2 timer non stopp! SÅ BRAAA!!!!!! Å så søt han var med de smilehullene og DE nydelige øynene!! klarte nesten ikke ta øynene bort fra munnen hans! hadde bare lyst å overfalle han der og da! *LER* Datt helt ut av samtalen å begynte å tenke....hm lurer på hvordan de leppene føle mot mine...Hehe! :))))

Nei vet dere hva!!???? JEG ER FORELSKET!!! Å bare etter et treff!! Går det an??? Han føles sååååå rett!! Når jeg tenker på han så kribbler det i magen min! Å det beste av alt ;) Han føler det samme for meg :D HAR JEG VIRKELIG VÆRT SÅ HELDIG??? Gud jeg er helt fortapt i han....Han har den flotteste personligheten jeg noen gang har sett!

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) *SMIIIIIIIIIIIIIIIIL*

Hehe :)

*hi*

Skrevet

ÅÅÅÅÅ.,heldig grisen.. Håper jeg også kan føle det sånn igjen. Sitter enda fortapt i kjærlighetssorg.. Sukk,men en dag....

Skrevet

Kjærlighetssorg er ganske ukjennt for meg...

men har jo kommet frem til en del når det gjelder han Mr.Right....Han var her i går. Å da måtte jeg lede hele samtalen...han var så stille....å jeg er DEN SKRAVLEBØTTA!!! Hater når det blir inlig stillhet!!! Så jeg ble ganske lei!! Så kysset han meg ikke før han skulle dra!! SKUFFENDE!! Likser menn som tar det de vil ha...jeg er ikke en sånn person som tar initjativet! Så nå har jeg sagt fra at neste gang vi møtes så får han stå for spørsmålene og samtaleevnene...for jeg gidder ikke enveiskommunikasjon! Å for fan KYSS meg hvis han vil! Gidder ikke sitte å vente på kosen...det er for kjedelig! han satt bare der å ville kysse meg...men gjorde det ikke før han skulle dra...skuffende.... Men men...han sa han ville ikke bare overfalle meg..hehe *LER* han ville liksom bli litt kjennt med meg også...men var for fan jeg som stod for spørsmålene...hm...

Nei vil han beholde meg får han begynne å ta initjativet! For det gidder ikke jeg å gjøre hele tiden! *LER*

Men han er søt da....men litt forskjellig fra meg når det kommer til prating...håper han prøver litt hardere neste gang! ;)

Skrevet

Dere utfyller hverandre med andre ord *ler*

Blir misunnelig jeg nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...