Gå til innhold

Er det normalt at jeg nesten ikke merker noe?


Snooopi

Anbefalte innlegg

Er 7+3. Brystene er litt ømme når jeg klemmer på dem. Av og til merker jeg litt stikk i sidene, men ellers er det ingenting...?

 

Tenk om den lille spire ikke er der mer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det med ro, det er nok helt normalt. Selv om symptomene serer hos meg, nå er jeg i uke 12 og kvaaaalm! Lykke til med spiren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro, første svangerskapet mitt kjente jeg ingenting! Mens nå er jeg kvalm hele dagen... Det er forskjellig fra gang til gang, og person til person... Hadde foretrukket mindre kvalme, kanskje jeg bytter kjønn denne gangen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei snoopi. Jeg er i uke 10. Hadde det ikke vært for at jeg har vært på ul og sett ett lite hjerte slå, ville jeg nok ikke trodd jeg var gravid, men det er jeg, HURRA !!! Har ingen symptomer, brystene er like små, ikke trøtt og sliten, er faktisk i bedre form nå enn før. Lykke til videre i ventetiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg spydd og vært kvalm og sliten og vondt i kropp og hodet i 3mnd nå. Bestevenninna mi er i uke 15, og bortsett fra ømme bryster i starten og en begynnende mage så merker hun omtrent ikke at hun er gravid....

 

Ikke bekymre deg du, nyt heller sommeren og at du er frisk og rask og ikke har noe ubehag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jenter! Det er betryggende å vite! Jeg har jo ikke prøvd dette før...

 

klemmer fra lykkelige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg merker heller ingen ting. Eneste er at jeg kan være litt trøtt og sliten men ingen pica, ingen kvalme, ikke stor pupper (bare stive brystvorter hele tiden). Blir jo litt urolig for at det skal være noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ikke hatt noen symptomer i det hele tatt og plutselig i uke 8 fikk jeg humørsvinginger, ble kvalm etter hvert måltid og puppene har gått opp en cup!!!!! hehe så det variere mye er i uke 9 et sted nå...har ikke helt peiling på nøyaktig dager men det har mannen hehe han vet nøyaktig dager og allt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...