Anonym bruker Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Dette er helt nytt enda, jeg har ett barn han har ingen. Han har ikke begynt å etablere seg engang..(bor hjemme) Jeg har lyst å gjøre ferdig studiene mine. men hvordan kan man løse dette på en grei måte, vi vil jo være sammen ofte.. vi er jo så forelska! men jeg mottar os. Og hvis han er her ofte så begynner jo folk kansje å lure om vi bor sammen og det er jo ikke lov så lenge jeg mottar os, da kan jeg jo risikere å få skikkelig smell! Hvor ofte er dere sammen med kjærestene deres når forholdet er nytt? Hva med ovenatting? Er dere bare på dagsbesøk hos hverandre og overnatter i helgene? Lurer på hva som er vanlig.. Vi kan jo ikke flytte sammen heller, da må jo jeg studere, bo og leve og forsørge barnet mitt for hans penger.. dette syntes jeg blir helt feil! Dessuten så vet vi jo ikke om det varer, selv om vi selvsagt håper det..
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 Du ka faktisk motta os i 12 mnd etter dere har flyttet sammen hvis dere gjør det. Så om noen synes han er mye hos deg, så har de ingen ting de skulle sagt...
winneboo Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Gratulerer har selv akkurat gått inn i et forhold så jeg har de samme tankene som deg. Men selfølgelig skal du fortsette å få OS med god samvittighet. Selv om han er ofte på besøk så betaler han vel ikke husleia, strømmen, maten og resten av regningene dine? Jeg er sammen med kjæresten så ofte som mulig nå. Men siden han jobber å i tillegg bor 45min unna meg så blir det ikke hver dag. Men 3-5 dager i uka hvertfall. Jeg har overnattet hos han en gang å da var vesla hos pappaen sin. Men blir vel til at jeg tar henne med etterhvert. Eller at han kommer til oss. Men han jobber så da er det enklest at jeg kommer til han for overnatting så han skal slippe å kjøre 45min grytidlig neste dag. Hun liker han skikkelig godt virker det som, men så er hun bare 8mnd da så hun liker de fleste Han har selv et barn fra før så han har litt erfaring så han er kjempeflink med jenta mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå