Gå til innhold

vont å ha luft i magen? (samme som på 3.trimester)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen som vet om det gjør fryktelig vont nederst i magen når man har luft? kjennes nesten ut som babyen er på tur ut for det presser nedåver sammtidi :( ganske så fortvilet fordi har vært sikker på at nå er det noe på gang... åsså er det bare luft...? hehe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp! Jeg hadde det sånn for noen dager siden, helt nederst ved skambeinet. Det stakk å presset sånn. trodde det var babyen som gjorde det, men så på kvelden måtte jeg på do, å da gikk det over. Men opplever også at babyen snur seg rundt i bekkenet, og det er utrolig ubehagelig. kjennes ut som hun er på tur ut da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - kjenner meg igjen der ja.. Og jeg forspiste meg tydeligvis på nektariner her for en ukes tid siden..

Våknet av vonde kynnere midt på natten. Var sikker på at ting var i gang en stund!

Men så tenkte jeg at uansett kan jeg prøve og sove litt, og se hvordan det er på morgenen, og da jeg våknet igjen måtte jeg på do - men det hele var over.. :)

Spurte jordmor om det nå på mandag, og hun sa at hard mage og luft kunne legge press på livmoren - og når kynnere kom oppå der igjen, kunne det nesten kjennes ut som rier.

Vi får bare være forsiktig med hva vi dytter i oss for tiden..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...