Gå til innhold

Flere som har fått besøk av hormontrollet?


Juliemamman

Anbefalte innlegg

Nå har hormonene virkelig kommet og tatt meg. Har egentlig vært i fin form, men de siste døgnene har jeg begynt å merke forandringer med både det ene og det andre.

-Føler meg oppfylt i magen, så matlysten har minsker betraktelig. Er også litt uggen (småkvalm).

-Humøret kjører skikkelig berg-og-dalbane, til samboerens store fortvilelse :).

-Jeg er til tider HELT motstander av kroppskontakt. Hva skal jeg vel med det, når jobben allerede er gjort :)?

Er det flere der ute som har fått besøk av hormontrollet? Hva gjør det med dere? Nyskjerrig,jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

jeg merker ingenting!!!! Det er nesten litt ekkelt det også, for jeg kjente det tidlig de andre to gangene. Jeg har testet positiv, og har ikke fått mensen så jeg er jo gravid. Men det er litt rart at jeg ikke har ømme pupper, ikke kvalm eller spes sulten...

 

Men da jeg leste i en svangerskapsbok i dag ble jeg ganske fort rørt... har allerede begynt å glede meg.

Jeg regner med "trollet" kommer hit også snart, basert på tidligere erfaringer.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, gresshoppa :).

Hvor langt er du på vei,da? Sist kom ikke trollet og tok meg før jeg fikk vomde legger den siste mnd, og da syntes jeg det var kjempedeilig å være i så fin form hele tiden :). Men det er jo litt greit å ha hormoner som løper litt løpsk også da, så er det på en måte en ekstra bekreftelse på at det virkelig skjer noe :).

Lykke til til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...