Anonym bruker Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Skal ut i pappaperm fra man 260606, og lurer på om det er noen andre fedre i lignende situasjon som har interesse av å treffes??? Det kan være både et kafebesøk, eller en trilletur i marka... Pappa 75 i Oslo...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Jeg har min første dag med pappapermisjon i dag. Jeg kan være intressert i å treffes og hadde vært hyggelig om enda noen fedre hadde slengt seg på? Pappa 71 i Oslo
Fast as lightning Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Hva med neste tirsdag på formiddagen da??? Du bestemmer tid og sted...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Fint, da foreslår jeg en pappatrilletur i Frognerparken tirsdag kl 10:30, vi kan møtes utenfor cafeen som ligger innenfor hovedporten på høyre side. Andre hjemmeværende pappaer som leser her må jo også gjerne være med. ..Olav
Fast as lightning Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Til Olav... Jeg VET at været ikke akkurat var KNALL, men JEG møtte opp og nå har det gått en uke uten at du har vært her og skrevet noe i ditt forsvar;)... Jeg skal innrømme at jeg var NOE grinete når jeg gikk inn på 1. og beste kafè på MAjorstua etter å ha ventet til en del over 1100, men det gikk over... Jeg er av typen som holder mine avtaler, så jeg ble SVÆRT skuffa når du ikke møtte opp Olav...
pappadk Skrevet 9. juli 2006 #6 Skrevet 9. juli 2006 hallo er selv lige gået i pappa perm.. hvis dere lager en ny trilletur så skriv gerne tid og sted her.. ville være morsomt at være med..
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #7 Skrevet 9. juli 2006 Hei! Ser ut som om du møtte opp, så da er jeg virkelig lei meg for at jeg ikke var der! Jeg beklager virkelig om jeg har brutt en avtale.. ..men hadde vi en avtale? Ventet en liten bekreftelse på forslaget mitt, en liten "ok vi sees" hadde vært nok. Da hadde jeg selvsagt møtt opp. Grunnen til at jeg ikke kom var av ingen annen grunn en dette: jeg hadde en sterk følelse av at ingen ville dukke opp. Tok visst feil, det beklager jeg. Olav
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå