Gå til innhold

Jeg er så dønn forelska...men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig avstandsforelsket i en type på jobben. Vi jobber ikke alltid tett sammen,men noen ganger og da i team med flere. Nå er vi veldig på hils da, og den der fjollete øyenkontakten og den flørten der. Men jeg blir så lei av at vi forblir på dette stadiet. Spennende og flott å ha ham rundt meg men der er vi. Jeg våger selvsagt ikke å gjøre noen fremstøt og han tror vel han er for gammel for meg og at jeg er opptatt. Han er 13 år eldre enn meg så det er helt uten betydning for meg. Eller kanskje han bare ikke er sånn interessert. Eller jo, det er han.

Åhh der ser dere hvor lite jeg aner eller vet. Føler bare spenningen mellom oss - jeg døøøør, har ikke hatt intimt samvær med noen mann på over ett år fordi jeg ikke har giddet, men nå gidder jeg og da skjer ingenting.

Kunne bare han gjort noe!!!! Sukk...får servere kvelds til gullgutten her hjemme jeg. Det var dagens hjertesukk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff... vet den følelsen , er forelsket hele tiden jeg... Blir fort forelsket , men det går som regel fort over og.

Foreslå at dere skal ut med kollegaer på arbeid , og inviter han med. Du merker fort hvis han er interesert i noe mer.

Mye lykke til .....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...