Gå til innhold

Nettside til denne klinikken i Tønsberg/Nøtterøy?!


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Finnes det? Skulle gjerne sjekket det ut og eventuelt bestilt time til 3d eller 4d der:) Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme lurer jeg på. Skal på ferie der, så kanksje jeg kan få med meg en ul samtidig :-)

 

Men kan en ikke spørre fastlegen om det? Om han kan ordne det for en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

jeg var der på fredag jeg..:-) koster 750 kr, da får du med en remse med bilder og dvd fra ultralyden. de har ikke nettside, du må bare ringe og bestille time selv, dette er jo en privat klinikk.

Tlf er: 33407583.

Lykke til, det var gøy å se bebisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei ninni82? Lurer litt på når vi skal bestille time, hørt at rundt uke 20 er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på 3D UL på Nøtterøy i slutten av juni. Vi fikk beskjed om at det var best å ta den etter uke 25 og før ungen blir for stor. Når for stor er er jeg ikke helt sikker på. Jeg er akkurat i uke 25 når jeg skal dit. Men vi fikk i allefall vite at før uke 25 så var babyen veldig tynn. Så den ble liksom litt penere etter uke 25.

Skal bli moro å se om det virkelig er ei jente der inne.... Spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, blanda vist litt her... Er nok ingen hjemme side til Nøtterøy Ultralydinstitutt ANS. Så du må nok bare ta en liten tlf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på 3d ul på nøtterøy når jeg var 13+0 uker.. han sa det var et bra tidspunkt å komme for da kan man se på nakkefolden og ellers om organene er dannet og fungerer:-) han kunne feks se at babyen svelger fostervann, at nyrene fungerer og at nesebenet var på plass..

jeg ble veldig beroliget hvertfall..

babyen er ikke spes pen på dette tidspunktet, men vi tenkte å ta en tur igjen rundt uke 25 for da blir 3d bildene litt finere..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...