Anonym bruker Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 hvor er det mest spesielle stedet dere har hatt sex.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 VAr i syden en gamg, og etter at jeg og typen hadde vært en tur p byen, så hadde vi sex i hotellets svømmebasseng, hihi,,, Du da?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Jeg og dama var på Norsk Skogbruksmuseum på Elverum, der tok jeg dama bakfra oppe på en veranda. Hun lente seg på rekkverket, trakk buksa ned og jeg tok henne bakfra. Dette var i 2 etg på et gammel hus, og flere gikk forbi nedenfor......
små Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 På bussterminalen i oslo;) Ung og dum, men jævlig god sex! Og jeg hadde sex med en som satt og kjørte bil:P Fortsatt ung og dum, men ikke fullt så god sex dessverre;)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 Slottsparken:O) Ingen så eller hørte oss, men vi var rett ved hovedstien gjennom parken. Bra sex! I båten på hytta mens stranden var full av mennesker. I vannet samme sted og samme setting.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 slottsplassen vi xo nice!! åsso i et prøverom i en klesbutikk på aker brygge..... heheheee
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 på et bilpanser (på P-plass, ikke vår bil...) på ei brygge (stående...ukult for purken kom...men overså det heldigvis...hehe)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #8 Skrevet 16. juni 2006 Tja. Hadde jeg ikke vert så feig å ikke fullført..... Men jeg hadde vertfall forspill (vet ikke hvordan det egentlig skrives.) inne i husene i lilleputt hammer. Men var litt redd det skulle komme barn som tok oss på fersken, og det hadde ikke blitt noen spesiellt trivlig opplevelse. Men det var utrolig pirrende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå