Gå til innhold

Privat UL i Trondheim


hønepøne;-)

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen av dere har vært?

Legen min rota med papirene (igjen), så jeg får ikke den ordinære ultralyden i uke 18 som var meningen. Må vente til uke 21 eller noe siden jeg skal på ferie.

 

Blir litt oppgitt,,,. vil gjerne vite at alt står bra til før jeg drar. Har vært så innstilt på det.

 

Vet dere om det finnes noen bra steder å ta ultralyd i Trondheim, hvor de også gjerne kan se kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hønepøne!

 

Jeg vet ikke hva plassen heter, men det skal være mulig å ta privet ultralyd i Kjæmannsgata, like ved Havfruen. Du får ta deg en tur ned dit neste gang du er i byen, så kan du se. Ellers er det en del Gynekologer som har UL, så kanskje du kan bli henvist til gynekolog?

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg skal på 3d ultralyd den 19 juni på Medicus (ligger bak laütenhaven)

der trenger du ikke henvinsning.

Jeg ringte til flere gynekologer og de har bare innvendig ul og tar det fra 4-12 uke ikke etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er verdt å legge i litt ekstra for 3d vil jeg tro. Er i uke 15 nå. Reiser bort om tre uker. Hvor lenge inntil tror du det lønner seg å vente for å se kjønn? Er så spent jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vet jeg desverre ikke, men jeg var på ul i uke 18+3 og det var ikke lett å se kjønnet da heller. Navlestrengen lå mellom beina så ville hun ikke vise seg frem. De mente 95 % på jente men var veldig usikker.

Derfor skal vi på 3d ultralyd den 19 for det er lettere å se kjønnet da + at jeg har veldig lyst på 3d og de hadde litt problemer med å se nyrene, som gjorde meg nervøs. (men de sa at de fant dem)

 

Men ett råd ikke ha for store forventinger til kjønnet, alle trodde at det var en gutt i magen min for jeg hadde "guttemage" så til slutt trodde heg det nesten selv og ble ikke skuffet når de sa jente men det var ikke det jeg hadde trodd.

Det viktigste er at alt er i orden.

 

Du kan ringe dem og spørre om time like før du drar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk skal du ha:) Virkelig snilt å hjelpe her! Ble litt irritert når de ikke sendte papirene.

 

Hvor langt er du nå da?

 

Alle sier at det er ei jente, men jeg har ingen følelse på det. Blir spennende å se om de kan se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du ble irritert når papirene ikke blir ordnet.

Er en viktig fase i graviditeten det med ul synes jeg.

 

Jeg er i uke 21 nå.

Og er bare glad for at jeg får en baby (enten gutt eller jente hihi)

 

Lykke til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...