Gå til innhold

Dere som er rundt uke 25...


  ♥ emil06 +enya10 ♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg kjenner mest rett rundt navlen. og av og til langt nede. Det er en utrolig deilig følelse og kjenne alle disse bevegelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner henne ganske langt nede, ca navleområdet og utover til høyre. Oppdaget plutselig at det sparket da jeg hadde lagt meg onsdag. Tidligere kjente jeg bare at det kilte litt, men nå kjenner jeg sparkene også dersom jeg legger hånden på magen. Spennende. Trodde først at det var disse kynnerene som alle snakker om, men har funnet ut at det kunne ikke være noe sånt jeg kjente, for de stemte ikke med beskrivelsene som de andre her gir av dem. Er det unormalt å ikke ha kynnere ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig overalt, er visst en skikkelig turner der inne! Men det kjennes ut som om hun har funnet en favorittstilling allerede, for det er mest sparking på høyresiden min, nedre del av magen. Men jeg satt i et møte en dag på jobben og måtte plutselig si au høyt! Satt litt framoverbøyd og fikk meg et skikkelig spark i ribbenet på venstresida... Lover godt for de siste tre månedene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal du nok bare være kjempeglad for! Mange kjenner ikke kynnere i det hele tatt, særlig ikke førstegangsfødende. Med min første hadde jeg det siste måneden, nr. 2 fikk jeg det i ca 7.måned, og nå fikk jeg det i uke 15. Skikkelig plagsomt, så nyt det så lenge du slipper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner han over alt... mest runt navlen, men ikke bare på en side. Fikk beskjed om at gutten var i god form og aktiv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nå i 27, men har helt siden 25/26 kjent bebisen sparke rett under ribbena og slå nederst i magen, breier seg godt ut;) Kommer nok til å bli vondt når han blir litt større ja, ribbena.. hehe... aktiv krabat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...