Gå til innhold

Helt ærlig!!!


tutsi 77

Anbefalte innlegg

Hva syns dere om navnet Theo Leander??Jeg syns det er kjemefint og spesielt, men sambo er litt skeptisk og syns det er for spesielt..jeg vil jo ikke gi barnet mitt et navn som folk ler av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt enig med samboeren din jeg da...

For det første syns jeg navnene høres ut som de glir litt merkelig sammen når man uttaler dem.

For det andre syns jeg de hver for seg er to ganske feminine navn og sammen blir det bare dobbelt så "ille" da for å si det sånn.

 

Men man blir jo vant til alle navn etterhvert da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at du sier akkurat det...det er akkurat det samboer sier og..at det er for feminint..uff..ikke lett å finne navn til gutt syns jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok desverre si meg litt enig jeg også, synes det blir litt feminint. Hva med Teodor/Theodor da? det liker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo...Theodor er jo også fint, men har liksom forelsket meg litt i navnet Theo...også vil jeg så gjerne ha et navn til etter det..Kommer med nye forslag hver dag nesten til sambo..men han liker jo ingen..Men får håpe vi finner noe begge liker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drepende kjedelig... Hvorfor må alle ha Leander som andrenavn?

 

Theodor er bedre, men ikke fint det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tungt og pompøst. Hvis gutten ikke blir rakettforsker blir jo navnet en belastning for ham.....

"Alle" heter jo Theo eller Theodor, hvorfor ikke bare LEANDER - nydelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eller Leo(n).

 

PS: Har selv en gutt i vente og har diskusjoner her i heimen også..... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som T-Ole-Ander. Liker verken Theo eller Leander. Theodor er mye bedre :o)

 

Og til innlegget over : Chrisander??? Noen som har problemer med å bestemme seg? En stygg blanding, av ellers så fine, Christoffer og Aleksander.........hmmm....nope, ikke fint!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det blir et navn folk ler av, men jeg tror det blir et navn han deler med ganske mange!

Leander er jo blitt det nye Andrè - alle skal ha det som navn nummer to!

Likevel, jeg synes Theo og Leander står greit for seg, men sammen blir det skikkelig klissete! Sånn helt ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er kjempefint at dere er så ærlige..Jeg syns Theo er kjempefint..og Leander er veldig spesielt og fint..Det er et veldig viktig valg vi har nå..ungene våre skal tross alt ha dette navnet resten av livet..vil jo ikke de skal skjemmes av navnet,men heller ikke at de heter det samme som alle andre..Hvis dere har forslag setter jeg stor pris på det også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...