Gå til innhold

Jeg finner ikke hjerteslagene!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk min babywathcer i posten i dag, men etter å ha lett etter lyd i 30 minutter hører jeg forsatt ingenting. Men skal d være lett å høre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ta litt tid før du finner den. Den første lyden du kjenner vil mest sannsynlig være din egen puls. Min livmor går helt til navlen (15 + 6), men jeg må fortsatt heeelt ned til skambenet for å høre hjertet. Babyens hjerte går superfort, det galopperer avgårde!

 

Håper du får det til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at det er derfor det ikke er så lurt med babywatcher - man blir bare mer bekymret!!

 

Ellers - jeg har hørt at batteriene som følger med ofte ikke fungerer. Prøv med noen nye batterier, kanskje det går bedre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke nødvendigvis så lett nei..

Verken lege eller jordmor fant hjerteslagene her, så jeg begynte å bli litt stressa..

Men på UL fant de den..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk sant; batteriet som fulgte med min funket ikke. Men man merker jo om maskinen er helt død eller om man hører susingen fra den...

 

Hjertelyden er der. Man må bare lete på rett sted :-) - og jeg tror mange leiter altfor høyt oppe til å begynne med, det gjorde jeg selv...

Akkurat på kanten av skambenet er stedet der jeg hører babyens puls best..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he :) kjenner til det problemet. fikk min i forrige uke, og satt inn ett lignende innlegg :).......alle sa let nede ved skambeinet, men ikke noe mer "lyd" å finne der......men så beveget vi oss enda lenger opp, helt til rett nedenfor navelen og litt til siden, og der hopper h*n rundt som bare det :)

 

jeg er veeeeeeeldig lite tolmodig på sånt, så jeg gav fort opp, men da mannen kom hjem overlot jeg saken til han som til slutt fant det, og nå finner vi det hver gang.

 

Lykke til :) bare let i hver krik og krok så finner du h*n er mitt tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...