Gå til innhold

Syntes det er lite bevegelser i magen!!


hamster1, nydelig jente 28.10

Anbefalte innlegg

Joda, jeg kjenner det, og kjener det mange ganger om dagen, men det er liksom så svakt...Nå har jeg foranliggende morkake så det demper jo noe men.. Mener å huske at poden på samme tid var mer aktiv. Leser at man ikke skal sammenligne, men det er jo bare ikke mulig å la være!?!??! Jeg er ca. 22+ 0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.. skrev akkurat inn noe liknende i dag.. mindre spark enn vanlig.. man blir jo veldig bekymret.. jeg har vurdert å ringe legen, men ventet på noe respons her først (som jeg ikke har fått).. morkaken har ikke ligget foran før men... hva mener du med poden?.. detter er mitt første barn så vet jo ikke hvordan det skl være.. jeg er i uke 23 (eller barnet i uke 23..

Hva synes du jeg skal gjøre? eller er dette normalt.. hvis du leser det jeg har skrevet.. står på side 2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops.. det var nesten en uke for mye,,, jeg er 21+1 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har også foranliggende morkake, min jordmor sa dette kan ha mye å si. Jeg har nettopp begynt på uke 21- kjenner heller ikke mye (men bekymrer meg ikke , har sett at det er mye aktivitet på ultralyd uten at jeg kjenner en døyt). På www.baby.dk stod det at babyen bare er våken en 4-5 timer på dette tidspunkt, så dersom den er mest aktiv f.eks mens du styrer rundt på jobb eller sover er det kanskje ikke så rart at man ikke merker mye. Kanskje jeg bærer et meget rolig og snilt barn (det går jo ann å drømme).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...